Friday, December 27, 2013

За мен и за блога


Здравейте и добре дошли!

Казвам се Ирина и пътуванията са голяма моя страст.През юни 2012 ми хрумна идеята да направя блог за пътувания, където да споделям моите пътешествия, преживявания, емоции и съвети, и по този начин да вдъхновя и вас да пътувате и да ви покажа, че не е необходимо да се разполага с много финансови средства или с голяма отпуска, за да се направи едно пътешествие. Важното е, да имате желание и да сте добре подготвени. 

Първото ми пътуване извън България беше през 1994 до Унгария и Словакия, а по-късно същата година и до Гърция. През 1998 посетих Австрия, Унгария отново и Турция. През 2002, 2003 и 2004 имах възможността да пътувам три пъти до САЩ и да живея и работя там за общо 14 месеца. След 2002 всяка година се случваше да пътувам някъде поне веднъж в годината, някои от тези пътувания бяха бизнес пътувания. В един момент тотално ме обзе страстта по пътуванията и съвсем съзнателно почнах да планирам ново пътуване всяка година. Първоначално пътувах сама, после заедно с мъжа ми, а от две години вече пътуваме и с дъщеря ни. Живеем на западното крайбрежие на Северна Америка във Ванкувър, Канада.

Не обичам да пътувам до една и съща дестинация повече от един път, защото по света има толкова вълнуващи, екзотични и красиви места за посещение и аз искам да посетя колкото мога повече. Случва се разбира се да се посетя някое място 2 или 3 пъти, но последните пъти, когато това се случи, почуствах, че само си губя времето там.

Надявам се, всеки от вас да намери по нещо интересно и полезно в моя блог, въпреки различията на хората в предпочитанията на стилове на пътуване. Надявам се да се вдъхновите и да започнете да планирате и осъществите своите пътувания! Ако имате въпроси, можете да ми пишете на traveolani@gmail.com

Приятно четене!

Ирина

Океан, палми, слънце...Оаху, Хаваи

No comments:

Post a Comment