Saturday, May 3, 2014

5 звездно СПА изживяване

Не съм от хората, които ходят на СПА и масажи често, но при последното ни посещение в Лас Вегас, по случай рождените ни дни си подарихме масажи в СПА центъра на хотела ни. Нямам голяма база за сравнение, но СПА центърът на Вдара беше най-луксозния и най-невероятния, в който някога съм била.

Предварително имах резервация за шведски масаж и след като минах през рецепцията, трябваше да изчакам. Първата чакалня изглеждаше като много уютен и добре обзаведен хол. Имаше маса със закуска на самообслужване. Вариантите бяха здравословни както се досещате – мюсли, овесени ядки, гранола смес, мляко, плодове, ядки и портокалов сок. Истинска наслада, от която аз се възползвах след масажа.
Чакалнята - всички снимки в този пост са от www.vdara.com
Дадоха ми халат и ключе за шкафчето, където оставих дрехите си. След като се преоблякох в халата ме заведоха до втората чакалня. На път за нея минахме през голямо помещение, което приличаше на фризьорски салон. От двете страни имаше по няколко реда огледала, сешоари, преси за изправяне на коса, гребени и четки. До тях имаше малки мивки с козметични продукти за лице и тяло – лосион за почистване на лице и грим, тоник и овлажняващ крем. Всичко необходимо след масажа, за да се подготвиш като за вечерно излизане. Аз не пропуснах да се поглезя и в тази част, след като свърши моят масаж.
СПА салонът на Вдара.
Докато досега се чувствах като че ли съм в луксозен фризьорски или фитнес салон, във втората чакалня си припомних, че съм тук за масаж – цареше спокойна атмосфера, чуваше се само звука на фонтанчето в средата на стаята. Седнах на един от фотьйлите, и си опънах краката на дървените отоманки – е не е ли това пълен релакс!

Стая за релаксация преди масажа.
След малко се появи и масажистката, която ме заведе до стаята за масаж. Малка стая с мокет на пода и масажно легло в средата. Това, което я прави различна от другите подобни стаи за масаж, беше луксозното обзавеждане и невероятните неща, които имаше там. Малка мивка, шкафове с хавлиени кърпи и чаршафи, рафт с масажни масла и дори шкаф с отопление. От него извадиха вече затоплени кърпи, с които завиха ръцете и краката ми, тъй като беше рано сутринта и ми беше много студено! Отпуснах се на масажното легло и много предвидливо, отдолу под него, на където гледах, беше сложена ваза с цъфнала орхидея. Ето тези малки детайли те карат да се чувстваш страхотно и да се наслаждаваш с всички сетива на спокойствието и красотата, които царят в СПА центъра.
Стаята за масаж.
След масажа ме заведоха до джакузито, стаята с пара и сауната, които можех да ползвам в рамките на деня. Досега никога не бях ползвала стая с пара и сауна и останах много впечатлена. Първо постоях в стаята с пара, а след това се преместих в сауната. Цялата стая беше в дърво – по стените, тавана и пода. Имаше дървени пейки и легла на няколко нива. До вратата имаше огнище и миришеше много приятно на дървени въглища. Излегнах се на едно от леглата – страшно много ми допадна тази суха горещина, горещото дърво и аромата му! Много приятно чувство, без да ти е некомфортно топло.
Завърших посещението в СПА центъра с душ, почистване на лицето и здравословна закуска.
Откровено това беше най-страхотното СПА изживяване за мен. След всички тези глезотийки се почувствах освежена, вътрешно спокойна и доволна.

No comments:

Post a Comment