Sunday, March 30, 2014

Къде планираме да пътуваме през първата половина на 2014?

През тази година все още не сме пътували никъде, но се надявам скоро това да се промени. Аз постоянно правя планове за места, които да посетим, и с наближаващите пролет и лято, се надявам живот и здраве плановете ни да се осъществят. Ето какво сме планирали засега:

През април ще направим еднодневно пътуване до долината „Скагит“ в щата Вашингтон. Тя е известна в тихоокеанския северо-запад с полетата си цъфнали, разноцветни лалета, разпръснати из цялата долина. Това е изключително подходящо посещение за сезона и с нетърпение чакам да се „гмурнем“ в морето от лалета.

 


През месец май, за дългия уикенд по случай Деня на Победата, ще си направим мини роуд трип до щата Орегон. Орегон и в частност град Портланд никога не са ме привличали като евентуална дестинация за пътуване и все още съм на мнение, че в Портланд няма какво да се види. След като прочетох няколко статии за този щат и чух разказите на приятелите ни, които са били там, се убедих, че може би си струва да се посети. Пътуването няма да е много скъпо, тъй като е близо Ванкувър (5 часа и половина с кола), няма да купуваме самолетни билети и няма да наемаме кола – разходи, които оскъпяват. Също така няма да се налага да използваме отпуска. Фокусът на пътуването ще са плажовете и някои от природните забележителности на Орегон.

 

След това идва юни месец! Исках да си взема отпуска първите две седмици от юни, но съпругът ми ме сюрпризира неприятно, като ми каза, че втората седмица на юни са счетоводните му изпити. Така взех първата и третата седмица на юни. В началото на месеца ще пътувам до България и ще остана там една седмица. Да, само една седмица! Знам че е много малко време и докато свикна с часовата разлика, ще трябва да се връщам обратно. Исках обаче да посетим и една друга вълнуваща дестинация, без да вземам три седмици отпуска. Ще летя сама с дъщеря ми и идеята за дългият полет и двете прикачвания ме притеснява. На моменти тя въобще не слуша какво й обяснявам и може да бъде много упорита.

Габрово

 

След като се върна от България, третата седмица на юни ще пътуваме до Мексико! Чакам с нетърпение тази почивка и съм много развълнувана! Това не може да се каже за моят съпруг – едва успях да го убедя, че е време да посетим Мексико и да се насладим на горещото време, плажовете и руините на Маите. Хотелът, който запазихме е в хотелската част на Канкун (Зона Хотелера) и се надявам да случим на приятно време. Знам, че юни месец е началото на дъждовният им сезон, но дано не вали всеки ден.
 
Какви са вашите планове за пътувания през тази година? Ще се радвам да споделите.

No comments:

Post a Comment